.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ليگ 2 و ناکامي مازندراني ها
در هفته هفتم دور رفت مسابقات ليگ دسته دوم فوتسال کشور ، سه نماينده مازندران به نتيجه اي بهتر از دو تساوي و يک شکست نرسيدند .

 در تنها مسابقه اي که نماينده فوتسال مازندران پنجشنبه شب در خانه به مصاف حريف خود مي رفت ، فجر قائم گلوگاه به نتيجه اي بهتر از تساوي 5 بر 5 مقابل بيمه حديث قزوين دست پيدا نکرد .
در اين مسابقه که در تالار ورزشي شهيد چمران گلوگاه برگزار شد ، دو تيم به نتيجه تساوي رضايت دادند تا براي باقي ماندن در کورس قهرماني و صعود به ليگ دسته اول فوتبال کشور در انتظار بازي هاي هفته هاي آينده باشند .
در اين ديدار که قضاوت آن بر عهده سيدمهران حسيني و کيوان همايوني بود ، مهدي ناصري (2گل)، جواد بابايي ، علي بابايي و خسرو موجرلو براي فجر قائم گلوگاه گلزني کردند .
گلهاي تيم ميهمان توسط کيانوش ميرزايي (2گل)، محسن عبدي ، محمد گلي و اميد طالبي به ثمر رسيد .
فجر قائم گلوگاه با اين تساوي 13 امتيازي شد و فرصت مناسب صعود به رده دوم جدول رده بندي را از دست داد .
تيم فوتسال شهداي بهشهر که ديگر نماينده فوتسال مازندران در اين مسابقات است در شرايطي به تساوي 3 بر 3 مقابل ميزبان بجنوردي خود رضايت داد که به فاصله چند ثانيه مانده به پايان مسابقه با دو گل از حريف خود پيش بود .
اشتباه مکرر دروازه بان جوان شهدا و دريافت گل ، مانع کسب پيروزي در اين ديدار خارج از خانه شد و نماينده فوتسال بهشهر با کسب اين تساوي و رسيدن به امتياز دهم ، در جايگاه چهارمي جدول رده بندي باقي ماند .
ميلاد تنکابن که سومين نماينده فوتسال مازندران در اين مسابقات است در تهران به مصاف صدرنشين اين رقابت ها رفت و در پايان نتيجه را به حريف خود واگذار کرد .
سهند تهران که با 13 امتياز پيشتاز اين مسابقات بود با پيروزي 4 بر 2 مقابل نماينده مازندران به امتياز شانزدهم رسيد و فاصله خود را با رقيبان افزايش داد .
ميلاد تنکابن با پذيرش اين شکست و کسب 7 امتياز از هفت مسابقه در جايگاه ششم جدول رده بندي قرار دارد .
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.